Ismerd meg Magyarország legújabb funkcionális tréning eszközét.
Tekintsd meg exkluzív tartalmainkat!

Megrendelem Exkluzív tartalmak

Gyakorlatok

A gyakorlatok szabályos kivitelezésére nagy hangsúlyt fektetünk, hogy a teljes test arányosan épüljön, fejlődjön.

1. Fekvőtámasz

1. Fekvőtámasz

Állj háttal függőlegesen a felfüggesztésnek, az előrenyújtott kar párhuzamos legyen a talajjal. Lépj hátra a felfüggesztés irányába egy-két lábfejnyit és támaszkodj a markolatra.

1. Fekvőtámasz

1. Fekvőtámasz

Végezz karhajlítást magas könyökkel úgy, hogy lehetőleg a kötélszár ne érjen a felkarodhoz.

1. Fekvőtámasz

1. Fekvőtámasz

content en

1. Fekvőtámasz

1. Fekvőtámasz

content huaa

2. Egykezes fekvőtámasz

2. Egykezes fekvőtámasz

Állj háttal függőlegesen a felfüggesztésnek, az előrenyújtott kar párhuzamos legyen a talajjal. Lépj hátra a felfüggesztés irányába egy-két lábfejnyit és támaszkodj a markolatra.

2. Egykezes fekvőtámasz

2. Egykezes fekvőtámasz

Végezz karhajlítást úgy, hogy az egyik kezed nyújtva marad, a másik kezed pedig engedd a mellkas mellé magas könyökkel.

3. Egykezes teljes kifordulás

3. Egykezes teljes kifordulás

Állj háttal függőlegesen a felfüggesztésnek, az előrenyújtott kar párhuzamos legyen a talajjal. Lépj hátra a felfüggesztés irányába egy-két lábfejnyit és támaszkodj a markolatra.

3. Egykezes teljes kifordulás

3. Egykezes teljes kifordulás

Végezz teljes törzskifordulást úgy, hogy a támaszkodó kéz nyújtva marad és 45 fokban lefele néz, a másik kéz pedig teljesen kienged hátra, majd húzd vissza magad a mellkasodhoz, közel a kiindulási helyzetbe.

4. Oldalsó középtartásba engedés

4. Oldalsó középtartásba engedés

Állj háttal függőlegesen a felfüggesztésnek, az előrenyújtott kar párhuzamos legyen a talajjal. Lépj hátra a felfüggesztés irányába egy-két lábfejnyit és támaszkodj a markolatra.

4. Oldalsó középtartásba engedés

4. Oldalsó középtartásba engedés

A karodat engedd oldalsó középtartásba, úgy hogy végig feszíted a törzsed a, test egyenes marad.

5. Páros kéz kiengedés fül mellé

5. Páros kéz kiengedés fül mellé

Állj háttal függőlegesen a felfüggesztésnek, az előrenyújtott kar párhuzamos legyen a talajjal. Lépj hátra a felfüggesztés irányába egy-két lábfejnyit és támaszkodj a markolatra.

5. Páros kéz kiengedés fül mellé

5. Páros kéz kiengedés fül mellé

Let your hands next to your ears a pair of joint movement up to a limit.

6. Mellhez húzás

6. Mellhez húzás

Állj szembe függőlegesen a felfüggesztéssel, kéz a mellkas mellett, feszes a kötélszár. Dőlj hátra, nyújtsd ki a kezed, úgy hogy a tenyered lefele nézzen és a cipőddel egy vonalban legyen.

6. Mellhez húzás

6. Mellhez húzás

Végezz mellhez húzást!

7. Guggolás

7. Guggolás

Stand facing a suspension upright, hands beside your chest, tight rope dry.

7. Guggolás

7. Guggolás

Végezz guggolást vízszintes combig, közben nyújtsd a kezed!

8. Kilépés oldalra

8. Kilépés oldalra

Állj szembe a felfüggesztéssel, a hajlított kezed a mellkas mellett legyen.

8. Kilépés oldalra

8. Kilépés oldalra

Lépj ki oldalra, süllyessz vízszintes combig, közben teljesen nyújtsd ki a karod!


CrossCore nekem

CrossCore nekem

Formáld a tested akkor, amikor Te akarod, pont otthon a nappalidban, vagy a szabad levegőn, a kertedben. Időpont egyeztetések és városi bumlizás nélkül.
Plusz DVDvel is segítünk.

CrossCore profiknak

CrossCore professzionális felhasználás

75%-kal kevesebb húzódásból származó izomsérülés, jelentősen lerövidíthető rehabilitációs program, klasszis teljesítmények.
Teljes erőnléti felkészülés.

Instruktoroknak

CrossCore instruktori képzés

A tudás hatalom. Kezedben a Cross Core és a végtelen számú gyakorlatok széles spektruma. Új edzésmodell, igazolható eredmények. Nemzetközileg elfogadott diploma.


CrossCore eszköz

79 000 Ft CrossCore eszköz

CrossCore helyszínek

Az ország összes helyszíne, ahol gyakorlatban is megismerkedhetsz képzett edzők segítségével a Cross Core valódi előnyeivel. Már 9 helyen ott vagyunk!

Lépj kapcsolatba velünk!

Nekünk fontos, hogy számodra ne maradjon megválaszolatlan kérdés, hiszen így tökéletesítheted edzésprogramod, így fejlődhetsz! Kérdezz tőlünk.